Manapság már egyre többen tudatosan indulnak útnak… A wellness hétvége pedig már nem csak termálvizes lazításról szól. Ennél sokkal többről.

Ha azt szeretnénk, hogy a wellness hétvége valódi élmény legyen, terveznünk kell a programokat. A szállodák ebben partnerek lesznek, és a turisztikai célpontok információs irodáira is bátran számíthatunk. Csak magunkat kell aktivizálni.

Fedezzük fel a környéket a wellness hétvége alatt is!

Ha wellness hétvégére megyünk, szakítsunk időt arra, hogy felfedezzük a környéket. Keressünk kerékpár kölcsönzőt, és tekerjünk egyet, járjuk körbe így a települést. De nem csak gyalog és bringával lehet körbenézni. Ha a hagyományos városnézés nem szimpatikus, ezer más megoldás közül választhatunk. Ha a “mobilozás” megszállottjai vagyunk, használhatunk mobilos alkalmazást a város felfedezéséhez, megismeréséhez – legalábbis Sárváron erre van lehetőség. De futva is megnézhetjük a nevezetességeket és nordic walkingozva sem ciki a városban túrázni.

wellness hétvége

Ha viszont más típusú környezetre vágyunk és kiszakadnánk kicsit a nyüzsgésből, nyugalmat keresve, sétáljunk, fussunk a “zöldben”. Sárváron erre a csónakázó tó környéke, a kiránduló erdő vagy az arborétum is alkalmas. Ezt akár megejthetjük a wellness hétvége reggelein, ébredés után – még az étkezés előtt is.

Ezután jöhet a kiadós, egészséges reggeli

A legtöbb szállodában büféasztalos étkezésre van lehetőség, így aztán azt és annyit eszünk, amennyi jól esik.

A kiadós reggeli után jöhet egy kis fürdőzés. A klasszikus wellness és egy kis vízi mozgás. Ha a reggelitől már nem vagyunk eltelítődve, ússzunk kicsit – csak szép nyugisan. Utána szaunázzunk és egy masszázst is iktassunk be. Közben pedig együnk valami lazát, mondjuk egy salátát. Így nem fogunk teljesen lefáradni a pihenéstől. Furcsán hangzik, de így van…

Meztelen szauna - Sárvár

Délután jöhet a pezsgőfürdőzés és a pihenőtéri szundikálás. Vagy, ha aktív programot szerveznénk, Sárváron elmehetünk mondjuk a kalandparkba, a gyerekekkel megnézhetjük az állatsimogatót, vagy télen korcsolyázhatunk, nyáron csónakázhatunk egy jót a csónakázó tavon – csak, hogy pár lehetőséget említsünk.

Egy kellemesen eltöltött napból nem hiányozhat egy jó vacsora sem

Vacsorázni menjünk el egy helyi étterembe! Különösen oda, ahol a térségre jellemző ételt is kóstolhatunk. Amennyiben nem félpanziós ellátást kértünk, mindenképpen együnk vagy igyunk valami helyit. Ehhez mutatunk néhány sárvári étterem tippet.

Wellness hétvége - Spirit hotel

A vacsora után jöhet egy levezető séta. Ha pedig még van erőnk, egy újabb pezsgőfürdőzés vegy szauna is beiktatható a pihentető alvás előtt.

Ahhoz, hogy ilyen legyen a wellness hétvége, csak egy kis kreativitásra és tudatos tervezésre van szükség. És ha jól választunk csomagot, mindez még sokkal több pénzünkbe se kerül. De elhatározás nélkül semmi se megy, úgyhogy hajrá! Irány, Sárvár!

VitalMed Hotel – Foglalj szállást a fürdő saját szállodájában!

A szobáktól csak pár lépést kell megtenni a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő...

Nézd meg az ajánlat részleteit!

Park Inn by Radisson Sárvár – Családosoknak az egyik legjobb választás

A Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdővel átjárható szálloda nem véletlenül a családosok egyik...

Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior – Luxus kényeztetés Sárváron

Élményteli pihenés, egyensúlyteremtés és egészség a gyógyító- és kényeztető vizek ölelésében. Mindez...

Nézd meg az ajánlat részleteit!

Thermál Sárvár – Garantált relax

Szabadtéri gyógyvizes medencékben való fürdőzés a sárvári arborétum fáinak árnyékában. Sok más...