Az okoseszközök világában szinte elemi igényünkké vált, hogy megörökítsünk minden fontosabb történést az életünkben, így a nyaralásunk alatt szerzett emlékeinket is.

De nem csak megörökíteni szeretnénk, hanem meg is osztani azokat a közösségi médián keresztül. 

Ha megfigyeljük, ma már szinte mindenkinek a posztja kettős kereszttel és utána különböző, megvastagított szavakkal végződik. Ezt hívják ugyanis hashtagnek. 

Tulajdonképpen egyfajta segítséget jelent, hogy egy adott témában mit osztottak meg az emberek, azaz ha beírod a szó elé a kettős keresztet, akkor általa kereshetővé válik az adott téma, rákattintva pedig minden olyan poszt megjelenik, amit mások ugyanezzel a hashtag-gel láttak el.

A másik fontos dolog, hogy a kettőskereszt után minden esetben egybe kell írni az azt követő szavakat, csak így működik a keresés. 

A hatékony és sok embert elérő megosztás egyik kulcsa tehát a hashtag használatában rejlik. 

Ha eddig te még nem igazán használtál ilyet, akkor tarts velünk az alábbiakban, ugyanis összefoglaltuk az alkalmazását érintő legfontosabb szempontokat.

Az egyik leglényegesebb, hogy a hashtag mindig egy adott témához kapcsolódik.

Az, hogy miket válogatunk be, sok mindenen múlik. Első körben fontos a nyelv, azaz, hogy ki lesz a célközönségünk. Ha csak a hazánkban élőket szeretnénk megcélozni, úgy írjuk magyarul, ha viszont szélesebb réteget szeretnénk elérni vele, akkor írjunk angolul. 

A nyár beköszöntével – és amúgy is -, az alapvető címkék egyike az “utazás”, és annak a verziói, amik önmagukban is egészen általánosak. Azt kiegészíthetjük azzal, hogy hova utazunk, illetve, hogy milyen a nyaralás típusa, úgy, mint például “kemping”, “túrázás”, “kaland” vagy “családipihenés”.

Tüntesd fel azt is, hogy mi van körülötted, milyen a környezeted. Strand, felhők, jó idő, hóesés, hegyek?

A célhelyet minden esetben tüntessük fel. Például így: #balaton #magyarország, #Sárvár. 

Figyeljünk, hogy a nagyobb és a kisebb egységek is megjelenjenek. Illetve a magyar elnevezéseket érdemes ékezettel és anélkül is hashtag-ként használni.

Végezetül beírhatsz a képed mellé marketing hashtageket is. Keress rá, hátha a célhelyen éppen fut valamilyen kampány, ami instagram hashtagre épít.

Ha ezt betageled, nagyobb lesz az elérésed, és akár még meg is oszthatnak, ami jelentősen növelheti az online ismertségedet. 

Thermál Sárvár – Garantált relax

Szabadtéri gyógyvizes medencékben való fürdőzés a sárvári arborétum fáinak árnyékában. Sok más...

Nézd meg az ajánlat részleteit!

Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior – Luxus kényeztetés Sárváron

Élményteli pihenés, egyensúlyteremtés és egészség a gyógyító- és kényeztető vizek ölelésében. Mindez...

Nézd meg az ajánlat részleteit!

VitalMed Hotel – Foglalj szállást a fürdő saját szállodájában!

A szobáktól csak pár lépést kell megtenni a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő...

Nézd meg az ajánlat részleteit!

Park Inn by Radisson Sárvár – Családosoknak az egyik legjobb választás

A Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdővel átjárható szálloda nem véletlenül a családosok egyik...

Nézd meg az ajánlat részleteit!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük